Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

για σκυλου πηδημα

δεν έχω καμία απολύτως εμπειρία με σκυλιά. ακόμα και τώρα που έχω σκυλί, δεν έχω καμία εμπειρία. νομίζω ότι λειτουργείς με βάση το ένστικτο ότι είσαι υπεύθυνος για μια (νέα) ζωή και φυσικά με τον αλάθητο άξονα "το παιδί και το σκυλί [εδώ οι παλιές προσθέτουν και τον άνδρα] όπως τα μάθεις". γιατί στην ουσία παιδί και σκυλί είναι ακριβώς το ίδια πράγμα. τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια που τα πρώτα δεν μιλάνε.
θα μαζέψεις τα κακά τους, θα σου κατουρήσουν τα πάντα, στατιστικά θα σου καταστρέψουν ότι αγαπάς περισσότερο, θα κλαίνε το βράδυ που θα τα βάζεις στο δωμάτιο τους για ύπνο, θα σε κάνουν να τρέχεις με την γλώσσα έξω απ' την αγωνία να προλάβεις να τα ταΐσεις στην ώρα τους, και τέλος, θα σε ψυχαναγκάσουν να αφιερώνεις όλο τον ελεύθερο σου χρόνο για να διασκεδάσουν/ψυχαγωγηθούν/εκτονωθούν κτλ.
αν είσαι νέα ή γενικότερα μαμά, όλα αυτά είναι φριχτά γνώριμα.
γιατί νέα μαμά είμαι και εγώ, άσχετα αν δεν πέρασα εννέα βασανιστικούς μήνες να κουβαλάω το τετράποδο, μελλοντικά δίποδο, κατοικίδιο μου.
όσο αυστηρή και να θες να είσαι, δεν μπορείς να μην λιώσεις με το πλάγιασμα του κεφαλιού τους, που ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το κάνουν. για να επιτρέψουν στον ήχο να "φτάσει" καλύτερα στην ακουστική τους κοιλότητα ή απλά κάτι μέσα τους τους λέει ότι άμα το κάνουν αυτό είναι φριχτά χαριτωμένα και κάνουν τα δίποδα απέναντι τους να λιώνουν βγάζοντας επιφωνήματα λατρείας?
κανείς δεν ξέρει.
ο σκύλος είναι κάτι το μοναδικό, μπορεί να γίνει τρομερά ευτυχισμένος με τα πιο απλά πράγματα και το μόνο που απαιτεί από εσένα είναι λίγη σημασία, παιχνίδι και πολύ αγάπη. με ένα πιάτο φαΐ και δυο μεγάλες βόλτες μπορεί να σου γλύφει τα χέρια για μια αιωνιότητα και να νιώθεις την αγάπη του και την ευγνωμοσύνη του σε κάθε σλουρπ. είναι τρομερή η ανιδιοτελής αγάπη που παίρνεις απ' αυτά και κατά την γνώμη μου πραγματικά μπορούν να σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο.
για τους ζωόφιλους, αλλά όχι μόνο, προτείνω αυτό το φανταστικό βιβλίο, που μου το σύστησε κι εμένα μια συγκλονιστική γυναίκα: http://www.polarisekdoseis.gr/productinfo/65
και στα αγγλικά άμα θες να το διαβάσεις στην γλώσσα γραφής.

υιοθετήστε!! είναι πραγματικά μοναδικό να δίνεις αγάπη σε ένα ζωάκι που το έχει πολύ ανάγκη, δεν κοστίζει τίποτα και μόνο κερδισμένος θα βγεις από την αγάπη που θα εισπράξεις.

καθημερινά πολλά σκυλάκια (και γατάκια) έχουν την ανάγκη σας και περιμένουν τα τους ανοίξετε την πόρτα του σπιτιού σας. βρείτε τα εδώ: http://www.stray.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου