Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Gossip Girl s05 e19

έναν μήνα περιμέναμε εμείς δηλαδή χωρίς επεισόδιο, που μεταξύ μας έτσι όπως έχει γίνει, σιγά την αναμονή για να δούμε πάλι τον Ντάν να γλωσσοφιλάει την Μπλέρ χωρίς αιδώ. ε όχι αγάπες μου, αυτό πάει πολύ. δεν ξέρω που να απευθυνθώ δηλαδή, που να στείλω τα μέιλ μου, που να ρίξω τα καντήλια μου. πάνω που νομίζαμε ότι το αστείο με τον σαχλό Γάλλο που πολύ καλά σχολίασε κάποιος ότι τους ξεχείλωσε η παραμονή του ΚΑΙ στον 5ο κύκλο, εκεί που τελικά φεύγει από το προσκήνιο τουλάχιστον, να σου το ειδύλλιο με τον Ντάν. μα την παναγία θα ξεράσω. κουρέψου αγόρι μου καταρχάς και ύστερα ίσως σου κάνω την χάρη να ασχοληθώ μαζί σου. δεν έχω τίποτα με τον μπόχο λουκ σου, ίσα ίσα στις αρχές ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθούσα. σε γούσταρα ίβεν. αλλά μου τα έμπλεξες: τα μπόχο μπουκλάκια σου θα έπρεπε να μπλέξουν με τα εξίσου μπόχο μπουκλάκια της Σερίνα, που το κορίτσι βρε άκαρδε μέχρι και εξομολόγηση σου έκανε, κάτι που στον 1ο και 2ο κύκλο ούτε στον ύπνο σου δεν το έβλεπες.
εν πάση περιπτώση, είναι άκρως εθιστικό το μπουρδέλο και δεν μπορώ αν αντισταθώ στο να κατεβάσω σαν την παλαβή κάθε καινούργιο επεισόδιο, όσο μαλακιάρα κι αν ήταν το προηγούμενο. καταλαβαίνεις τι έχω πάθει φαντάζομαι.
μα να περιμένεις έναν μήνα και να σου σκάει επεισόδιο με αποκορύφωμα το πολύ αναμενόμενα πολύ κακό σεξ που προφανώς θα κάνανε η Μπλέρ με τον Ντάν? ότι το Γκοσιπ Γκιρλ 3.0 είναι η Σερίνα? ότι η Αίβι Ντίκινς που κι αυτηνής το ρολάκι παραξεχείλωσε μας το παίζει κακομοίρα γιατί κανείς δεν την παίζει στο Άπερ Ίστ Σαίντ? ότι "που να ξοδέψω τα λεφτά  μου?" μπου χού? έλεος χρυσά μου εκεί στην Αμερική. ξυπνάτε γιατί χανόμαστε.
φιλική συμβουλή.

1 σχόλιο: