Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Marc Jacobs S/S 2013

δηλαδή ντάξει, δηλαδή σοβαρά τώρα, είσαι ο Marc Jacobs πανάθεμα σε, καταξιωμένος, σχεδιάζεις για Louis Vuitton μεταξύ άλλων συγκλονιστικών που κάνεις, κυκλοφορείς με παπουτσάκια Λουδοβίκου και φούξια δαντέλα γκιπούρ φόρεμα και όλοι-όλες σκίζουν τα βρακιά τους για την μεγαλοφυΐα σου και πας και μου παρουσιάζεις προχτές αυτά τα τσίτια για S/S '13. όχι αγάπη μου. αρχικά τα ρούχα είναι απαίσια αισθητικά αλλά και [μαντεύω] άχρηστα από άποψη εφαρμογής. εδώ στα μοντέλα και είναι σαν τους έχεις ρίξει μια κάθετη ριγέ χλαίνη, φαντάσου εμένα ωσάν τροφαντό ζαχαρωτό να κυκλοφορώ με τις κάθετες ρίγες σου, dowtown οπουδήποτε σαν ένα ατυχέστατο κράμα Willy Wonka και Ronald McDonald. έπειτα, πραγματικά αυτά τα ρούχα θα μπορούσα να τα έχω ράψει και εγώ, στο ταπεινό μου σπιτάκι, κυριολεκτικά με βελόνα και κλωστή, βελόνα και κλωστή Αντωνάκη μου και ας περιορίζονται οι γνώσεις μου στην κοπτοραπτική στο να κόβω τους λαιμούς από τα t-shirts του Κων.

το τρίπτυχο της καταραμένης μεσογειακής λεκάνης

οτ κουτουρ σου λέει. χίλια ευρώ το πάνω μόνο κομμάτι υφάσματος, το από κάτω ανάλογα με το πόσο αλόγα είστε κοστολογείται αναλόγως. ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την αποχώρηση σας από τον στάβλο.

να εγώ τώρα μ' αυτό ας πούμε είμαι έτοιμη να πάω στο επόμενο interview, να ανοίξω την πόρτα και να πω "γεία χαραντάν μάγκες, ήρθα για αυτό το μπιζουδάκι που βρήκα στο φύλλο της Κυριακής, ψάχνετε λέει για νέα ασκούμενη δικηγόρο να 'ουμ"

....

η φαντασία και η δημιουργικότητα έχουν πιάσει ζενιθ και συνεχίζουν

Κατερίνα Γώγου vs Σαπφώ Νοταρά

α ναι, και για να μην ξεχνιόμαστε, οι φωτογραφίες είναι όλες από εδώ!

2 σχόλια:

  1. To δε Μίκυ, πού τον πας το Μίκυ; Τί την ήθελε τη Γιουροντίσνεϊ πάνω στη γυαλούρα;
    Μη χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Meta Capsule αυτός ο Μίκυ είναι που μου κάθησε στον λαιμό πιο πολύ απ' όλα το πιστεύεις? και από τις κάθετες τις ρίγες, και από το όλο στυλ ναυτάκι Συριανό, και από τις εξωφρενικά χαμηλόμεσες φούστες και από τα εξίσου εξωφρενικά "τοπάκια" που λέγαμε και στα 90's, τον Μίκυ δεν μπορώ να τον χωνέψω με τίποτα δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή