Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ξανα κοντα σας

όπως όλοι καταλαβαίνουμε έχω ίντερνετ στο σπίτι. μετά από είκοσι βασανιστικές ημέρες και μετά από την αγορά ενός στικ της βόνταφον λογκάρουμε στον ψηφιακό κόσμο και πάλι με χαρά!
φυσικά ο εφιάλτης με την HOL συνεχίστηκε και τελικά έληξε άδοξα, μετά από πολλά σενάρια συνωμοσίας που λένε ότι ο ΟΤΕ στην ουσία σαμποτάρει τους άλλους φορείς τηλεφωνίας και ίντερνετ με το να μην είναι ποτέ συνεπής στα ραντεβού τους, και όταν αποφασίζει να γίνει, πάει στα σπίτια και φροντίζει να τα κάνει μαντάρα, όπως ακριβώς και στο δικό μας.
δεν μπορώ να εξηγήσω δηλαδή αλλιώς το γεγονός ότι μια σύνδεση τηλεφώνου στην HOL διαρκεί 15-20 μέρες και στον ΟΤΕ μόλις 3. αυτό που μπορώ να εξηγήσω όμως είναι ότι σενάριο ξεσενάριο συνωμοσίας η HOL σαν εξυπηρέτηση πελατών είναι για τα μπάζα. να περιμένω αιώνες για να συνδεθεί μια γραμμή τηλεφώνου είναι κάτι μπορώ να το κάνω με λίγη υπομονή, να μην μπορώ όμως να εξυπηρετηθώ σωστά, να μην μπορώ να μιλήσω με έναν αρμόδιο και να είμαι σίγουρη ότι το θέμα μου (όποιο και να είναι) τουλάχιστον θα ακουστεί, είναι κάτι που δεν μπορώ να το κάνω.
και δεν είναι ότι δεν μπορώ να το κάνω τώρα που υποτίθεται η κρίση μας έχει κάνει και καλά επιλεκτικούς και απαιτητικούς, δεν μπορούσα ποτέ να το κάνω. εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς πως την παλεύω τόσα χρόνια με όλους τις άθλιες υπηρεσίες και τους άθλιους εκπροσώπους των υπηρεσιών? δεν την παλεύω είναι απάντηση και για αυτό πίσω από το όνομα μου ακολουθεί πάντα ένα ουσιαστικό, οι πιο ευγενικοί με λένε γκρινιάρα, οι πιο κοντινοί, απλά μαλακισμένη.
κατά τα άλλα, είδα τις προάλλες αυτό και φυσικά εξοργίστηκα. τα σχόλια όπως όλοι καταλαβαίνουμε είναι περιττά.

και κάπου στο στέπφορντ, σήμερα που είχα ρεπό, πήγα στο σούπερ μάρκετ και μαγείρεψα μακαρόνια με μπρόκολο και τόνο στον φούρνο, ογκρατέν αν δεν κάνω λάθος λέγεται αυτό το στιλ ψησίματος, ΚΑΙ πανακότα. αλλά επειδή είμαι άσχετη με όλα αυτά, διαβάζω και εγώ αυτό και λύνω όλες μου τις απορίες. νομίζω εύκολα με λες νοικοκυρά, αλλά όχι σε απόγνωση.
σας φιλώ και σας αγκαλιάζω και σας εύχομαι καλό Σ/Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου