Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

παλης ξεκινημα, νεοι.. κανονες!!

σήμερα είναι η μέρα των μεγάλων αποφάσεων ε?
η μέρα που θα αποφασίσεις να κόψεις το κάπνισμα, που θα αποφασίζεις να ξεκινήσεις δίαιτα, που θα βρεις τον τέλειο γκόμενο, που θα παρτάρεις σαν να μην υπάρχει αύριο κάθε μέρα, που θα αποφασίσεις να αλλάξεις ότι σε βαραίνει τόσα χρόνια, σφηνάκι σε μια μέρα.
φέτος λοιπόν, είναι η πρώτη χρόνια που τα resolutions δεν μου λένε τίποτα.
δεν έχω να ευχηθώ τίποτα, δεν ελπίζω να μου φέρει ο καινούργιος χρόνος κάτι και γενικά έχω σταματήσει να ποντάρω σε συναστρίες και νέα έτη την ευτυχία μου, την καλοτυχία μου, την επαγγελματική μου καταξίωση και την αληθινή αγάπη.
απαλλαγμένη πλήρως απ΄όλες αυτές τις δεισιδαιμονίες, πραγματικά έχω καταφέρει να μην βασίζομαι πουθενά και να μην πιστεύω σε τίποτα παραπάνω από την δύναμη μου και την δύναμη που παίρνω απ' όσους αγαπώ και με αγαπούν.
φυσικά τα χρόνια περνούν και μαζί μ΄αυτά, έρχονται και φεύγουν παλιότερα resolutions, αλλά εκπληρωμένα και αλλά ανεκπλήρωτα κάπου στην πορεία. φίλοι που νόμιζες ότι θα είναι μαζί σου για πάντα, γκόμενοι που πόνταρες σ' αυτούς το πάντα, γονείς, αγαπημένοι, ξένοι και απλοί γνωστοί και έρχονται νέοι φίλοι που αναπληρώνουν πλήρως του παλιούς, τόσο που νιώθεις απαλλαγμένη από την απουσία τους πια, νέοι γκόμενοι που σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι σκατά έκανες με όλους τους προηγούμενους, νέα μέτρα και νέα σταθμά, νέες εμπειρίες και νέα μυαλά που στην καλύτερη των περιπτώσεων σε πάνε ένα βήμα πιο μπροστά στην εξέλιξη του εαυτού σου.
γιατί λοιπόν να βασανιστώ με περιττά resolutions, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα θα αφορούν μόνο υλικά αγαθά και πράγματα εντελώς περιττά για κάποιον που έχει το πιο βασικό: την αγάπη.
έχω πια, δύο οικογένειες που με αγαπάνε πολύ, την δική μου μικρή, δυαδική οικογένεια που λατρεύω και φυσικά τους φίλους μου που με αγαπάνε και με κάνουν καλύτερο άνθρωπο. γιατί να σπαταλήσω ενέργεια για μια νοητή λίστα με όλα τα άλλα, ενώ στην ουσία το μόνο που εύχομαι είναι υγεία, για όσους αγαπώ και εμένα?
βέβαια νομίζω δεν θα σταματήσω ποτέ να γκρινιάζω γιατί ότι δεν έχω και πάντα θα θέλω το κάτι παραπάνω, αλλά τελικά το μόνο resolution που θα προσπαθήσω να πετύχω το 2011 είναι να είμαι περισσότερο ευγνώμων για αυτά που έχω, να εκτιμώ τις απλές στιγμές και να μην θέλω τελικά τίποτα παραπάνω.
να! το αποφάσισα μόλις το resolution μου: να μην ζητήσω ποτέ ξανά τίποτα περισσότερο απ΄ότι ήδη έχω και απ΄ότι με κάνει ήδη ευτυχισμένη.
και μ' αυτό θα προσπαθήσω να πορευτώ... όσο περισσότερο μπορώ γιατί είπαμε, καλές οι ευχές αλλά δεν μπορείς να αλλάξεις και 360 μοίρες σε μια μόνο μέρα.
έχω μια ολόκληρη δεκαετία μπροστά μου όμως για να το πετύχω!
καλή χρονιά σου όλους!

5 σχόλια:

  1. Όλα όσα θέλουμε να πετύχουμε θα τα πετύχουμε σε βάθος χρόνου, όχι απαραίτητα την πρώτη μέρα του χρόνου!
    Προσωπικά λέω ότι ο νέος χρόνος θα μου φέρει πράγματα που θέλω, γιατί τα θέλω, αλλά όχι απ'την πρώτη μέρα κιόλας! Δε γίνονται αυτά.
    Καλή χρονιά πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ξεκινήσω τρέξιμο, δίαιτα κ.α, θα είμαι υπομονετική με όσους αγαπώ, θα βελτιώσω την ποιότητα ζωής μου, θα χαίρομαι καθε στιγμή και ώρα της μέρας, θα αποδέχομαι τα λάθη μου, θα συνεχίζω να χαμογελώ και αν μη τι άλλο θα εξακολουθώ να σε διαβάζω με χαράαααα !!! Like! like! Καλή χρονιάαααα γεμάτη από στιγμές που θα σε κάνουν "έξαλλη" και τόσο ενδιαφέρουσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @efi γαμώτο, ξέχασα την υπομονή, το ΠΙΟ σημαντικό πάρα πολύ σωστό point φίλε και συγκάτοικε!!!
    καλή χρονιά σε όλους με πολύ πολύ αγάπη και ομορφιά, ξέρεις εσύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομίζω πως αυτό που έγραψες είναι ό,τι καλύτερο.Η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και σε όσους αγαπάμε και μας αγαπάνε είναι η κινητήρια δύναμη των πάντων. υγ:διαβάζω τα post σου από πίσω προς τα εμπρός, γι' αυτό και σχολιάζω με χρονοκαθυστέρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @menia καταχάς ευχαριστώ που το κάνεις και μου θυμίζεις και μένα ότι έχω ένα μπλογκ στο οποίο πρέπει να γράφω που και που..... όσα για τα περίφημα αυτά resolutions πρέπει να σου πω ότι δεν έχουν και αλλάξει και πολλά πράγματα, τα ίδια ισχύουν με τότε που τα έγραψα, και το κομεντ σου ήταν μια καλή ευκαιρία να τα διαβάσω πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή