Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

a wHOLe lot of disaster

και τώρα διαβάστε το απόλυτο τέλος της λογικής (μου).
το έζησα σήμερα και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
χωρίς πολλά πολλά ξεκινάω: καινούργιο σπίτι. τι είναι πιο σημαντικό και από το κρεβάτι? να κάνεις σύνδεση στο ίντερνετ!
ξεκινήσαμε και εμείς να κοιτάμε όλες τι εταιρείες και όλες τις προσφορές. για τα λεφτά και ΜΟΝΟ καταλήξαμε στην HOL όπου μας έδινε έως 24mbps με 15 ευρώ τον μήνα, για 9 μήνες, με τους 3 πρώτους μήνες δωρεάν. εντάξει μια αρκετά σημαντική προσφορά για κάποιους που το πρώτο κριτήριο τους είναι η τιμή. έτσι και αποφασίσαμε να καταλήξουμε εκεί.
φυσικά έπρεπε να περιμένουμε 25-30 εργάσιμες μέρες (λήγουν την δευτέρα) για να γίνει η ενεργοποίηση, αλλά και να αποκτήσουμε νέα γραμμή τηλεφώνου από τον ΟΤΕ.
και κάπου εδώ ξεκινάει το παράλογο. έρχεται ο τεχνικός του ΟΤΕ χθες, πέμπτη, να κάνει την σύνδεση, να βρει τα καλώδια, να κάνει ότι είναι να κάνει τέλος πάντων.
καταλήγει στο ότι τα καλώδια του τηλεφώνου είναι σε ένα κουτί έξω από το σπίτι (?) και πως έχουν πιάσει υγρασία (??) χωρίς να ανοίξει ΠΟΤΕ το κουτί να δει εάν πραγματικά έχουν πιάσει υγρασία (???) και λέγοντας μας πως για να το κάνει αυτό, θα πρέπει εμείς να σπάσουμε (????) το κουτί με δική μας ευθύνη γιατί αλλιώς δεν μπορεί να το δει.
μας αφήνει με τα σαγόνια να κρέμονται ακόμα στο πάτωμα και φεύγει με την υπόσχεση να περάσει πάλι αύριο, παρασκευή, για να δουλέψει στο κουτί που εμείς υποτίθεται ότι έπρεπε να έχουμε σπάσει.
σήμερα δεν ήρθε ποτέ.
παίρνω τηλέφωνο την HOL από τις 12 το πρωί και ξεκινάω να λέω την πονεμένη ιστορία μου. κάνω την καταγγελία για τον τεχνικό, τους ενημερώνω ότι περιμένω από αυτούς (τι πιο λογικό?) μια λύση και πολύ άμεσα κιόλας γιατί θέλω/περιμένω/ελπίζω να έχω ίντερνετ στο σπίτι μου στις 11 του μήνα όπως μου είχανε πει. στις 5 χτυπάει το τηλέφωνο και είναι μια κυρία από την HOL που από το πολύ σοβαρό της ύφος συμπεράνω ότι είναι υπεύθυνη και περιμένω να μου πει κάποια καλά έστω νέα.
τι ακούω τελικά? ότι πρέπει να καλέσω ηλεκτρολόγο να φτιάξει την υποτιθέμενη βλάβη σε ένα κουτί του σπιτιού, στο οποίο ο τεχνικός του ΟΤΕ συμπέρανε ότι τα καλώδια μέσα του α) είναι του τηλεφώνου και β) έχουν πιάσει υγρασία.
το χειρότερο απ΄όλα όμως είναι ότι την καταγγελία για την υγρασία δεν την είχε κανένας άλλος παρά εγώ, δεν είχαν μιλήσει ποτέ με τον τεχνικό και ο τεχνικός ποτέ μαζί τους και δεν είχαν ιδέα την πραγματική κατάσταση της κατάστασης.
δηλαδή εγώ που στο φινάλε ήθελα απλά ίντερνετ στο σπίτι μου, μπήκα στην διαδικασία να: περιμένω δυο ολόκληρες μέρες έναν τεχνικό που την πρώτη ήρθε και έφυγε με άδεια χέρια και την δεύτερη δεν ήρθε ποτέ, χρειαστεί να μιλήσω σαράντα ώρες στο τηλέφωνο με τον κάθε τηλεφωνητή που θα σήκωνε εκείνη την ώρα το τηλέφωνο στο κεντρικό νούμερο της HOL, χρειαστεί να διηγηθώ δυο φορές όλη αυτή την ατελείωτη ιστορία, πληρώσω εγώ τον ηλεκτρολόγο, επωμισθώ τα έξοδα αυτής της ηλιθιότητας, περιμένω μετά ξανά να έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ και να ξαναπεριμένω μετά άλλο τόσο να έρθουν οι της HOL να μου συνδέσουν το ίντερνετ.
φυσικά στο άκουσμα όλων αυτών παραδόξως δεν έγινα έξαλλη, αλλά έπεσα από τα σύννεφα. της είπα όλη την ιστορία όπως την λέω και σε σας, την ρώτησα τι θα έκανε εκείνη στην θέση μου εάν ήταν πελάτης και η εταιρεία που ήθελε να πληρώσει για να της παρέχει το ίντερνετ την έπαιρνε και της έλεγε όλο αυτό το μακρινάρι τι θα έκανε. φυσικά δεν απάντησε γιατί πραγματικά τι μπορεί να κάνει κανείς για να αντιμετωπίσει με λογική, υπομονή και καλή θέληση αυτό το θέατρο του παραλόγου. μετά από περίπου δύο λεπτά στην αναμονή επέστρεψε λέγοντας μου ότι από δευτέρα όλα θα γίνουν και ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα έχουμε ίντερνετ και ότι φυσικά ο τεχνικός του ΟΤΕ οφείλει να ολοκληρώσει την σύνδεση και αυτό θα κάνει.
τι κατάλαβα απ' όλα αυτά? το απόλυτο τίποτα.
τι συνέβη στο ενδιάμεσο? η connex έβγαλε προσφορά για ίντερνετ στην ίδια ταχύτητα με 14,90 ευρώ το μήνα.
τι θα γίνει την δευτέρα? θα πάρω την HOL, θα ακυρώσω την σύνδεση μου, δεν θα μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί στην τελική είμαι δυσαρεστημένος πελάτης, θα κάνω τις διαδικασίες για νέα σύνδεση connex και θα περιμένω άλλες τόσες μέρες για να γίνει η τηλεφωνική σύνδεση και μετά από άλλο τόσο διάστημα θα αποκτήσω τελικά ίντερνετ.
και όλα αυτά εν έτη 2010.

2 σχόλια:

  1. disaster? και δεν είναι η μόνη που βρίσκεται στο διάστημα! ¨εχω κακή εμπειρία και με forthnet και με οτεnet όπου με τους τεχνικούς του τελευταίου τελικά θα γνωριστούμε και θα παντρευτούμε γαμώ την αγανάκτηση με τις συνδέσεις στο Τζιμπουτί (εκεί ανήκει τεχνικά η Κόρινθος..) Εν έτη 2010 η μέγιστη διαθέσιμη ταχύτητα για περιοχή εκτός Κορίνθου (βέβαια) είναι 2Mbps ΟΤΑΝ έχει ιντερνετ γιατί κάθε 2 μήνες ξεσυγχρονίζουν τα ρούτερς του ΟΤΕ και πρέπει να μιλάω με τον κάθε μλκ. 2 μέρες στο τηλέφωνο! Και φαντάσου οτι ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ για αυτές τις υπηρεσίες-τελικά έχω γίνει έξαλος εκτός πόλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @scharfewurst
    Πλάκα κάνεις? Καλά και εγώ νόμιζα ότι έχω προβλήματα... Εσύ έχεις κάθε δικαιολογία να είσαι έξαλλος εντός, εκτός, δεξία και αρίστερα κάθε πόλης. For the record είμαι σε φιλικό σπίτι τώρα που σου απαντάω μιας και δεν είχα απολύτως καμία εξέλιξη με το ίντερνετ..ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή