Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

καλά μυαλά

έχω ξεχάσει πως είναι να μην δουλεύεις [στρατηγική επιλογή λέξεων έναντι του "να είσαι άνεργος"] που από την λύσσα μου να κάνω ότι έχω στερηθεί τα τελευταία χρόνια, θα κάνω τα πάντα σε μια μέρα και μετά θα πάθω αμόκ απραξίας. για πάντα.
επίσης, εγκεφαλικά λειτουργώ ακόμα σε mood δουλεύω-πληρώνομαι-άρα καταναλώνω, και κοιτάω από ενοικιάσεις σπιτιών [ευτυχώς σε τιμές που μπορώ να διαθέσω και ως πωλήτρια στο Ζαρα] σε παπούτσια See by Chloe στο theoutnet.
μετά από ένα mini poll στο twitter όπου οι περισσότερες τρελές με παροτρύνατε even, να τα αγοράσω, ακόμα με το λίγο μυαλό που μου έχει μείνει κάνω δεύτερες σκέψεις του στυλ αυτά τα 200 ευρώ μια μέρα θα μου φανούν πολύ χρήσιμα, αλλά δεν είναι ότι το έχω αποφασίσει και 100%.

πρώτη εργάσιμη μέρα του 2012 κατά τα άλλα. για σας. χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου