Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

pre-fail 2012

δεν θα μπλεχτώ στα φασιονίστικα μονοπάτια να σχολιάσω τις καινούργιες συλλογές γιατί υπάρχουν άλλες και άλλες που το κάνουν τόσο πολύ καλύτερα από μένα.
άλλες πάλι όχι, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία αυτή τη στιγμή.
τέλος πάντων. για τις χρυσές σφαίρες βέβαια, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να αντισταθώ γιατί πολύ μου αρέσουν αυτά τα "κοίτα τι φοράει αυτή θε μου" και όλα αυτά τα καλιαρντά. όρκο λοιπόν δεν παίρνω ότι δεν θα διαβάσεις για δεύτερη φορά λίγο κόκκινο χαλί.
άλλο είναι το θέμα μου όμως σήμερα, έτσι που έριχνα ένα βλέφαρο στα pre-fall του '12, γιατί του '11 τα είχαμε ξεφτιλίσει κάτι ωραίες εποχές, και συγκεκριμένα στα ρούχα της Stella McCartney που υπό κανονικές συνθήκες συμπαθώ και εκτιμώ πολύ.
αλλά αγάπη μου, τι είναι αυτά που θα μας πασάρει φέτος και όλες οι φασιονίστριες θα πάθουν παραλήρημα πάλι "divine", και "divine" ενώ είναι μια μαλακία και μισή.
τι δεν με πιστεύεις? ορίστε δες και από μόνη σου και πες μου ειλικρινά αν στα χαρίζανε, τι θα φόραγες?




really now Stella? Really?

Φωτογραφίες από LDNFashion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου