Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

evil twins

ποτέ δεν περίμενα ότι οι δυο αντιπαθητικές μικροκαμωμένες δίδυμες του πλανήτη θα μου προκαλέσουν τέτοια συγκίνηση με τα ρούχα τους. γενικά δεν τα πάω πολύ καλά με τους celebrities που ξαφνικά αποφασίζουν ότι θέλουν και μπορούν να σχεδιάζουν ρούχα [βλέπε Katie Holmes, Victoria Beckham που έκανε δέκα σεζόν να μας πείσει ότι κάτι κάνει, άσε που πιστεύω ότι τα "χαρακτηριστικά" της πλέον φορέματα ήταν στεγνή αντιγραφή Roland Mouret και απορώ που ποτέ κανένας δεν το πρόσεξε-σχολίασε]. έκαστος στο είδος του, δεν γίνεται να μπλεκόμαστε όλοι σε όλα αφενός γιατί τρώμε το ψωμάκι αυτών που είναι ήδη εκεί, αφετέρου γιατί δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι καλοί σε όλα, no?
δεν θα μακρηγορήσω. άμα δεν δουλεύεις, και η μόνη σου επαφή με τον έξω κόσμο είναι οι 3 ημερήσιες βόλτες με τον σκύλο σου και το internet, και άμα το λανσάρισμα του iphone 5 σε αφήνει παγερά αδιάφορη, τότε θα ασχοληθείς με την εβδομάδα μόδας. πυροβολήστε μας κύριοι που είμεθα τόσο ρηχοί.

στα δικά μας όμως. τα τελευταία χρόνια και αφού συνήλθαν από την γκοθό-μάτζικα-ντε-σπελ επιρροή τους, εμένα το στυλ των διδύμων μου άρεσε αρκετά. τα Elisabeth & James τα θεωρούσα λίγο χαζά, λίγο σαν μια πολύ πολύ ΠΟΛΥ ακριβή "συνέχεια" του Massimo Dutti αν θέλεις, άσε που ποτέ δεν κατάλαβα την έμπνευση πίσω από το όνομα [δηλαδή τα δυο μικρότερα αδέλφια τους... πφ]. ε αυτό που έδειξαν χτες για S/S '13 εμένα με ξέκανε. θες τα χρώματα, θες τα υφάσματα, θες η απλότητα? όλα μου άρεσαν, μέχρι και το μοντέλο-σκουπόξυλο του κατάλογου μου άρεσε.
Mary-Kate και Ashley γαμώ την λιλιπουπολή μου μέσα σας αγαπώ.









μάντεψε τι? οι φωτογραφιούλες είναι πάλι από 'δω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου