Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

αναψε μου τα λαμπακια

είμαι με λαμπάκι χτες οριακό τύπου πρέπει να βάλεις βενζίνη τώρα γιατί αλλιώς θα το πας σπρώχνοντας. στο πρώτο βενζινάδικο που είναι στον δρόμο μου, στην Σωρού στο Πολύδροσο, BP, η "κανονική" βενζίνη είχε γύρω στο 1,70 οπότε λέω εδώ είμαστε. το budget προβλέπει 10 ευρώ βενζίνη και άλλα 10 για τροφή του Κέβιν. μπαίνω στο βενζινάδικο μου λέει ο υπάλληλος έχει μόνο την "super" γιατί έχουν απεργία εδώ και τρεις μέρες. ποιοι και γιατί και πως έχουν απεργία καμία εξήγηση. η "super" έχει 1,89 το λίτρο. έμφραγμα. αλλά και SOS να μπει βενζίνη άμεσα.
δεν γαμιέται, βάλε σούπερ, το ντεπόζιτο τόσο άδειο που το λαμπάκι θα ξανά άναβε με μαθηματική ακρίβεια περίπου στο επόμενο στενό, αλλά τουλάχιστον θα είχε να φτάσω στον προορισμό μου, άρα και σε περισσότερα λεφτά.
long story short ο βενζινάς ακούει 20 ευρώ και τόσα μου βάζει. όταν έρχεται η ώρα της πληρωμής το ταπεινό μου 10ευρώ θέλει άλλο ένα να γίνουν παρέα και ενώ είμαι ξεκάθαρα θύμα του γάμωtiming και της φύσης που θέλει τον βενζινά με βαριά προβλήματα ακοής, βρίσκομαι υπόλογη για το budget της ημέρας και πρέπει να αναλύσω σε δυο πλέον βενζινάδες τι σκοπό έχω να κάνω το άλλο 10ευρώ μου. αφού με διαβεβαίωσαν ότι φυσικά και δεν είναι δικό μου λάθος, αλλά να! εμείς την βενζίνη θα την πληρώσουμε από το μεροκάματό μας [sad violin από πίσω και ο Βασιλάκης Καΐλας να μου καθαρίζει το τζάμι] και πως να! εσείς την βενζίνη θα την έχετε στο ντεπόζιτο σας να την κάψετε τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα, με γεμίζουν με κάτι καπιταλιστικές τύψεις που θα λύγιζε μέχρι και ο Μεϊμαράκης.
εγώ, από το παράθυρο του ταπεινού μου Ibiza γαμώ τις Cayenne μου μέσα να προσπαθώ να εξηγήσω με όποια ρανίδα λογικής μου έχει απομείνει ότι ξέρετε κύριοι δεν λέω, μπήκε η βενζίνη καλώς ή κακώς και ας υποθέσουμε ότι εγώ ναι θα την κάψω, I didn't sign up for that όμως την δεδομένη στιγμή και εν πάση περιπτώσει αν υποθέσουμε ότι ήμουν τόσο large και είχα να δώσω την δεδομένη στιγμή 20 ευρώ για βενζίνη, λες ρε μαλάκα να ερχόμουν να την πληρώσω 2,00 ευρώ το λίτρο γαμώ την μέση μου ανατολή και το κεφάλι του Αμπντουλάχ μέσα?
για να μην σας τα πολυλογώ τα έδωσα.
σήμερα είμαι πάλι με λαμπάκι.

2 σχόλια:

  1. α χαχα. petition για το ντεπόζιτό σου λέω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μιας και είναι πολύ της μόδας τελευταία να ζητάς λεφτά από ξένο κοσμό για αυτά που δεν μπορείς να πληρώσεις εσύ, το petition μια χαρά μου ακούγεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή