Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

movies and fashion Clements Ribeiro S/S '13

στις αρχές του καλοκαιριού και σε μια σινεφιλική κρίση αποφάσισα να πάω σινεμά στα τυφλά, κοινώς χωρίς να έχω ιδέα τι ταινία πάω να δω. δεν είχα ακούσει, δεν είχα δει το τρέιλερ, δεν ήξερα τίποτα, απλά μου άρεσε ο τίτλος. "Moonrise Kingdom" σου λέει, τι να μην σου αρέσει?
είναι περιττό νομίζω να πω πως παρόλο που ήμουν σε θερινό και τα κουνούπια γευμάτιζαν αποκλειστικά από τα μπούτια μου και τα ντουμάνια από τα τσιγάρα των γύρω τριγύρω θόλωναν την οθόνη είδα μια από τις καλύτερες ταινίες της ζωής μου. ακραία χιπστερικό αλλά με την καλή έννοια, μια συγκλονιστική ερωτική ιστορία, τι κι αν οι πρωταγωνιστές της ήταν μόνο 12 χρονών. ένα φανταστικό αγόρι οριακά nerd μίξη με υπερήρωα και ένα ανατριχιαστικά κουλό κορίτσι με ένα στυλ που θα ζήλευε μέχρι και η Jane Birkin, γνωρίζονται, αγαπιούνται, κλέβονται και αποφασίζουν να παντρευτούν, φυσικά against all odds.

σε ένα παράλληλο σύμπαν, ένα από τα αγαπημένα μου σχεδιαστικά δίδυμα, οι [ίσως] παντελώς άγνωστοι Clements Ribeiro που τους ανακάλυψα από αυτά τα συ-γκλο-νι-στι-κά κασμιρένια ζακετάκια [ως γνωστόν, η απόλυτη αδυναμία μου] που κάνουν στην καλύτερη περίπτωση 700+€ και τα βρίσκεις στο net-a-porter, εμπνεύστηκαν όλη την S/S '13 συλλογή τους από την Suzy Bishop, την μικρή από το "Moonrise Kingdom".
snap back σ' αυτό το σύμπαν πάλι, η χαρά μου δεν περιγράφετε για αυτή την κατά φαντασία συνεργασία. τα ρούχα είναι ονειρεμένα, τα παπούτσια θα σου θυμίσουν τόσο πολύ τα παιδικά σου χρόνια όσο τίποτα άλλο, γαλάζιο και πορτοκαλί μαζί με floral prints γίνονται ένα, λεπτές ζώνες, παντελόνια μέχρι τον αστράγαλο [μακράν το πιο κολακευτικό μήκος για όλες τις γάμπες] και crispy λεύκα πουκάμισα και φυσικά οι αγαπημένες κασμίρ ζακέτες διακοσμημένες με την πολύ καλόγουστη πούλια και αυγερινό που είδες ποτέ.

τα φωτογραφικά snaps είναι από εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου