Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

του μπι (εξαλλη) ορ νοτ του μπι (εξαλλη)

καλά είναι εντελώς μαγικό το πως μπορεί να μεταμορφώσει την διάθεση σου ο καιρός τι κρίμα που δεν ρουφάμε όλοι μεγάλες δόσεις από τον υπέροχο αυτόν ήλιο που μας χαρίζει απλόχερα αυτός ο ουρανός?? πόσο πιο διαφορετικά θα ήταν όλα αν είχαμε την αθωότητα του παιδιού και σηκώναμε το κεφάλι μας να δούμε κατάματα τον ήλιο μέχρι να μας τυφλώσει και να μας πονέσει τα μάτια? πόσο πιο ωραίο θα ήταν να είχαμε και αυτόν τον φανταστικό καιρό όλη μέρα κάθε μέρα.αλλά μετά, θα άξιζε τόσο πολύ ή θα παρακαλάγαμε και για λίγη βροχή? για λίγο χειμώνα και λίγο χιόνι? γιατί άραγε κυριευόμαστε μόνιμα άπαυτο το ανικανοποίητο? τι είναι αυτό που δεν έχουμε και τελικά ψάχνουμε με τόση μανία?
δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ σήμερα νιώθω τρομερά πλήρης δεν έχω λόγο άλλωστε να μην είμαι μέσα μου είναι όλα τόσο τέλεια όσο ακριβώς είναι και έξω η μέρα, όλα λαμπρά, καθαρά και ξάστερα αύριο θα είναι μια καινούργια μέρα και τι μέρα? έχουμε γενέθλια, γιορτάζουμε και μεγαλώνουμε το και αν το ταπεινό μου μπλογκ έχει μόνο δυο μικρούς μικρούς αναγνώστες? για μένα είναι όλος μου ο κόσμος
λυπάμαι που θα απογοητεύσω όλους τους μελλοντικούς αναγνώστες μου όμως, μιας και αυτή η ανάρτηση κάθε άλλο παρα δικαιώνει τον τίτλο του (μπλογκ) αλλά τι να κάνουμε? ακόμα και μια έξαλλη δεν μπορεί να είναι πάντα έξαλλη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου