Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

random

έγραψε ένας φίλος μου στο facebook "εδώ ο κόσμος πεινάει και εσένα σε ενοχλεί επειδή πάρκαρε ο άλλος πάνω στο πεζοδρόμιο...άιντε μαλέα".
σχολίασα εγώ από κάτω "πολύ ιδεαλιστικό ομολογουμένως. αλήθεια, πες μας τι κάνεις για τα παιδία που πεινάνε, εκτός από το να το αναμασάς σαν την απόλυτη καραμέλα "free-pass" για όλες τις μαλακίες που κάνεις/κάνουμε? επειδή η απάντηση είναι τίποτα (όπως όλων) προσπάθησε να σώσεις το κάρμα σου ναι! με το να μην παρκάρεις στα ΠΕΖΟδρόμια για αρχή, και ίσως κάποια μέρα υπάρξει μια πρόοδος. ευχαριστώ".
και μου απαντάει "άσε μας ρε έξαλλη που έχουμε κάτσει στον άξονα (αυτό δεν κατάλαβα τι σημαίνει) και θες να γίνω και συνειδητοποιημένος πολίτης και από πάνω.. εγώ μπορεί να μην βοηθάω όπως λες, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι μίζερος ελληνάρας που τον ενοχλεί το που παρκάρει ο καθένας! άσε που δεν το έκανα εγώ, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. ο τύπος φώναζε και έγινε θέαμα σε ολόκληρο το ψυχικό (ουάου!) επειδή όπως είπε επί λέξη "δεν υπάρχει χώρος να περάσουν οι πεζοί". αν δεν ήταν καθυστερημένος και έκανε 2 βήματα δεξιά τώρα δεν θα κάναμε καν αυτή την κουβέντα! δεν σου λέω ότι είμαι υπέρ του να παρκάρει ο καθένας όπου γουστάρει γιατί όντως υπάρχει πολύς κόσμος που το κουράζει (θέσεις για αναπήρους κτλ.) και να σου πω και κάτι στο κάτω κάτω? μήπως πάρκαρε έξω από το σπίτι σου και σου πήρε τη θέση? όχι. είναι δημόσιος χώρος το συγκεκριμένο σημείο? ναι. ε βούλωνε τότε! άμα δεν καταλαβαίνεις ότι υπό τις παρούσες συνθήκες που ζούμε αυτό είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να σε απασχολεί ε είσαι ηλίθιος και καλά κάνω και σε κράζω".
είναι λαλίστατος ο φίλος μου. αυτό να του το αναγνωρίσουμε.
όποτε? ποιος έχει δίκιο και ποίος άδικο. α! ναι! δεν σας είπα τι του απάντησα, σε μια πρόταση ότι διαφωνώ ακόμα πάρα πολύ και πως είναι ξεκάθαρο ότι βλέπουμε το θέμα με διαφορετικό μάτι/ σκοπιά/ συνείδηση και πως βάση αυτού δεν μπορώ να σχολιάσω παραπάνω το θέμα.
ψάχνω πολύ καιρό αυτά τα αυτοκόλλητα "είμαι γάιδαρος και παρκάρω όπου θέλω". παρακαλώ όποιος ξέρει κάτι να μου στείλει στο eksallistinpoli@gmail.com με ενδιαφέρουν πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου